שיפור ניהול מלאי

בניהול מלאי יש להתמודד עם אתגרים שונים כגון: חסרי מלאי, עודף מלאי, צורך לבצע מלאי מתאם לביקוש, הבנה של מחזור המלאי ועוד. כדי לפתור את האתגרים הללו, עלינו להשתמש בכלים ובתהליכים שיעזרו לנו לבצע ניהול מלאי בצורה יעילה וחכמה.

אחד הכלים החשובים ביותר לניהול מלאי הוא תוכנית ויזואלית, הכוללת יכולות ניתוח גבולות מלאי, מעקב אחרי כמויות המלאי וההזמנות, התאמת עובדי מלאי לצרכי העסק ועוד.

בנוסף לכך, יש לוודא שמתן העדפה לביצוע של מבצע שיווקי לא יפגע בזמינות המלאי, יש לעודד שתילה שפע תיאורטי והפקת מלאי ללא הפסקה, ולפעמים יש צורך בהתאמת המלאי לדרישות אישיות של הלקוחות.

על ידי ניהול מלאי חכם ומתאים לצרכי העסק, נוכל להבטיח זמינות מלאי מתאים וליעדי העסק ונוכל להגיע לתוצאות חיוביות מבחיני כלכליות וביצועיות.

ייעוץ עסקי

השאירו פרטים ונחזור אליכם
דילוג לתוכן