שיפור יעילות ארגונית

שיפור היעילות הארגונית הוא תהליך של שיפור ותכנון התהליכים והתהליכים הפנימיים בארגון על מנת לשפר את התוצאות ולהגביר את היעילות והיכולת של הארגון להשיג את מטרותיו.

בעידן המתקדם שבו אנו חיים כיום, יעילות ארגונית היא כל כך חשובה כי היא יכולה להחליט על השוליים בין ההצלחה והכישלון של עסק. ארגונים שיש להם יכולות אסטרטגיות ארגוניות טובות וביצוע מוצלח מתוך כך שיש להם יעילות ארגונית מובילים במשק, בעוד שארגונים עם יעילות ארגונית חלשה מתחתיהם.

לשם שיפור היעילות הארגונית, נדרשים תהליכים מורכבים שכוללים שלבים כמו ניתוח ושיפור תהליכים קיימים, יישום של תהליכים חדשים, מדידה וניטור של הביצועים ושיפור רצף. בנוסף, יש צורך בשתי מגישות מרכזיות – את המגישה הכמותית, שבה נשתמש בוועדי שיווק וייצור ובאמצעי תקשורת להעצמת היכולת הפנימית ושבה נשתמש בתכונות המיוחדות, ערכים, מחויבות, השקפת עולם וקבוצות עבודה תוך הפיכת התהליכים כולם זמינים. במגישה האישית נשתמש בצוותים של מובילים, גוגל ויוגרלנד עבור התמיכה הפרטית של מובילים והקרבה האישית לכל אחד מבני הצוות.

השיפור האיכותי כלל לא מגיע מתוך עצמו ודרוש תחזוקה ושיפור רצף. אנחנו יכולים לחזות על השיפור כעל עבודה ממוקדת ידע בהתמקדות במטרות רשות השיפור, התקנות חשובות וכן תהליכי פשיה מוגוונים. על מנת להבטיח אחזקה של הפועלנות המערכות יש צורך לאבחן את העבירות ולשלבם לתוך מערכות העבודה היומיומיות (שימור הערכים).
תחום מוגן קריטי הינו המערכות הממוחשבות. התוכנות הן חלק בלתי נפרד מהפעילות מ-רשות שיפור, במרוץ ריאלי ומשמע נמשך מ-1968 כדי להבטיח אחזקה לתהליכות הבטחת הנתונים.

ייעוץ עסקי

השאירו פרטים ונחזור אליכם
דילוג לתוכן