שיווק דיגיטלי הפך לקרא חובה לכל עסק הנמצא בתחום השיווק והפרסום. התחום הזה מבוסס על שימוש בטכנולוגיה דיגיטלית כגון אינטרנט, מדיה חברתית, אימיילים ועוד, כדי ליצור, לקדם ולשפר את הקשר עם הלקוחות.
השיווק הדיגיטלי מאפשר לעסקים להגיע אל קהל היעד שלהם באופן יעיל ומדויק יותר מאי פעם. בעזרת המידע הפרסונלי שמשתמשים משקיעים ברשת, ניתן ליצור פרופיל אינדיבידואלי לכל לקוח ולמתקן את הפרסומות בהתאם לאינטרסים, הרקע הבאנר ובכלל לחוויות הלקוח הקיימות.
ניתן להשתמש בכמה כלים וכאמור, כבר רשתות החברתיות הפכו ליעד אסרטיבי בתהליך הקידום והשיווק של עסקים. ניתן ליצור בקלות תוך כדי אינטגרצית כלים שונים צריכי כמו: ניהול פרופיל, שיור, קידום אינלפי, אינגיים, ובסך הכל לממן ׅ פרסום תותאם עם עקרונות סבלנות סודיים.
בשיטה המסורתית של הפרסום היו לעסקים מגבלות אחדות טקסט ותמונה, יכולו להעניק ללקוחות רק מגע נקודתי. בשיטה החדשה של הפרסום המבוססת על האינטרנט עוברים לערוך דו-קיימא, דחופים, רחבים יותר וממוקדים יותר.
בנוסף לשיווק דיגיטלי הפך להיות חיוני לשכתב דיגיטלי מומחה להבודיע על החדשות ללקוחות ולשותפים פוטנציאליים. יותר מזה, היום יש גם עותק דיגיטלי, "ניוזלטר דיגיטלי" מותאם אישית, המאפשר לעסק להיות פעיל יותר ומקצועי.