כאשר מדובר בשיווק, העולם הדיגיטלי השתנה והתפתח הרבה מעבר לפרסומות טלוויזיה מסורתיות ועמודי מגזין. בימים אלה, שיווק דיגיטלי הינו אחת מהטכניקות העיקריות שאנו משתמשים בהן כדי לקדם את המוצרים והשירותים שלנו.
שיווק דיגיטלי, למעשה, הינו קידום של מוצרים או שירותים מאמזונס, באמצעות אחת או יותר מגווני הערוצים האלקטרוניים. המטרה היא לפתח ממד אינטראקטיבי בין הצרכנים למותג, יוצרים מערך של חשיפה ועניין.
שיווק דיגיטלי משפר את מרחק ההגעה של המותג, מאפשר נוכחות ברחבי העולם מבלי להתמקד באזורים מקומיים בהם העסק ממוקם. היתרון הגדול ביותר הוא יכולת היעילות הכלכלית: במקום להשקיע סכומי כסף משמעותיים בקמפיינים מאוד כלליים שמכסים מגזרים רחבים, שיווק דיגיטלי מאפשר התמקדות בקהל היעד שלך באופן משמעותי וממוקד, מה שמבטיח שהמסר שלך יגיע בדיוק לאלו שרוצה שישמעו אותו.
אחת מהתכניתות הראשיות של שיווק דיגיטלי היא שיווק במדיה החברתית, שמאפשר לנו ליצור יחסים עם הלקוחות לא רק כמוכרים אלא גם כאזרחים או הוזאזים. השיווק במדיה החברתית מכיל כלי רב עוצמה שמאפשר יצירת מערך מבצעים למשיכת לידים, הגעה לקהל היעד, הצגת מוצרים וקידום המותג באופן אישי וממומן.
בניית אתרים ואופטימיזציה למנועי חיפוש, שיווק באימייל, מודעות עם שלמה, שיווק תוכן ושיווק וידאו – כלם כלים שברשותנו במהלך השיווק הדיגיטלי.
באופן כללי, שיווק דיגיטלי הוא דרך הכרחית עבור כל עסק שמעוניין להגיע לקהל המטרה שלו בימינו, להגדיל את החשיפה שלו באינטרנט ולנצל את הטכנולוגיה המתקדמת של היום עבור תוכניות שיווק מנצחות.