ניהול קריזמתי בעסקים קטנים

ניהול קריזמתי בעסקים קטנים היא שיטה שממקסמת את מוטיבציית הצוות ותורמת לשיפור תרומתו למדדי הצלחה של העסק. מנהיגי עסקים קטנים עם קריזמה נוטים להשפיע באופן חיובי על אווירת העבודה, הפרודוקטיביות וההתרסה של העובדים לתפקיד ולמטרות העסק.

הקריזמה של מנהל העסק נראית בעיקר באמפתיה, כנות וחוש למשימה. הוא מחניך את צוותו בהתאם ליכולת, מתמקד בעובדים כפרטים ומחפש דרכים להוסיף שמחת חיים לעבודה. מנהל קריזמתי לא מסתפק בניהול מהלך, אלא מבקש להוביל, להשראות ולהשפיע על צוותו.

אחד האבני בניין של הניהול הקריזמתי הוא התקשורת יעילה. מנהל קריזמתי לא יתקשר רק בכדי להעביר הוראות לצוות או להטיל עליהם משימות, אלא ישקיע מאמץ בכדי ליצור שיח פתוח ושווה. התקשורת הדו-צדדית והכנה מסייעת לצוות להבין את מטרות העסק ואת תפקידם בקידום אותן מטרות.

בנוסף, לקריזמה תכולת המשיכה האישית שיוצרת קשרים חזקים. מנהל קריזמתי יחזיק בייחוס אישי לכל עובד, יזהה את יתרונותיו ויוכר את ההשקעה של כל אחד. זוהי היכולת שמאפשרת לו לעודד את צוותו לפעול מעבר לחובתם המינימלית.

למרות שעל פניו הניהול הקריזמתי נראה כמקנה מעטה, העובדים נוטים להכיר מאד במנהל שפועל לטובתם, וכך הם מדויקים יותר, משקיעים יותר ומשלימים תחליפים בצורה הטובה ביותר עבור העסק. למנהל שממש תפקידו בצורה קריזמתית ויעילה, יהיו כל הכלים להפוך את הארגון או העסק להצלחה.

ייעוץ עסקי

השאירו פרטים ונחזור אליכם
דילוג לתוכן