ניהול משאבים אנושיים אמיתי

ניהול משאבים אנושיים הוא אחת התחומים המרכזיים בתחילת המאה ה-21 בארגונים עסקיים. אדם הקדמוני התמודד עם אתגרים רבים במסעו להישרדות. אך לא בוצעו השוואות מדידה, ניתוחן וניתוח אסטטרטגי של המשאב האנושי.

התפקיד של הניהול במשאבים אנושיים הוא להיות המנהל של מערך העובדים, מתוך שוויון, הבנה ותמיכה נמשכת. בפועל, תהליך יעיל של ניהול משאבים אנושיים מתחיל מהבנת המטרות וצרכיהם של הארגון, ממשיך במגייס ומבחינת מועמדים מתאימים, ע“י בניית עקרונות גיוס מטרה ונשאר בהם גם לאחר כניסתם לארגון,

כאשר המערך האנושי של הארגון מהווה את גורמו החזק ביותר, מגיעה לידי ביטוי חשיבות הניהול האנושי. דרכו של המנהל בארגון אינה מסתפקת בגיוס והתמקדות בם, אלא היא ממשיכה לספק להם אמצעים, הכוונה ותמיכה במטרה להביא אותם למיטוב התרומה שלהם לארגון.

משאבים אנושיים אמיתיים מספקים לארגון יתרונות מהותיים. הם מהווים את יד המנהלים, מקיימים את התוכניות ומשמשים הקישור בין הארגונים השונים. בנוסף, הם מייצגים את הארגון מול לקוחות, מספקים שירות ומחזיקים בדעות, מסקנות וממחישים את השוליים המוסריים של הארגון.

כך, תפקיד הניהול במשאבים אנושיים הוא לנות וליזם מדדים שיבדקו את שפע גורמים – מרמת המוטיבציה של המשאב האנושי, דרך שיפור היכולות שלו ועד להערכה של סוג המשאב האנושי שמזמין שנה משנה.

ייעוץ עסקי

השאירו פרטים ונחזור אליכם
דילוג לתוכן