בינוי אסטרטגיות שיווק מקוונות

בטרם התקדמנו בנושא, ניצור קשר תוקף בין שיווק מקוון, או שיווק דיגיטלי, והמילה "אסטרטגיה". שיווק מקוון הוא שדה בו מנהלי השיווק במגוון פלטפורמות ממוחשבות, משתמשים בפרסום, מידע, תוכן ובנוסף לחומרים פרסום נעילים כדי למשוך, לשמר ולהגביר את מאמץ הלקוח. במילים אחרות, אסטרטגיה שיווקית מקוונת היא שיחה משולבת עם לקוחות ולקוחות פוטנציאליים, במטרה למשוך אותם לפעילויות עסקיות.

בחיים שלנו ישנם מגוון אסטרטגיות שיטות פרסום שיווקי באינטרנט, אך דרכים מרכזיות שתיים: שיווק תוכן ושיווק באמצעות פלטפורמות מדיה חברתית. שיווק תוכן מתייחס ליצירת ושיתוף תוכן באינטרנט עם מטרה למשוך ולהחזיק בעלי התעניינות. הוא יכול להכלול פרסום כתוב, ביזואלי או מופעי. אינסטגרם, יוטיוב, בלוגים, ואף אמייל מרכזי, כולם יכולים לשמש כפלטפורמות שיווק תוכן.

מצד שני, שיווק במדיה החברתית מתמקד בהגברת החשיפה של מותג או מוצר דרך פלטפורמות של מדיה חברתית. שיווקנים יכולים להעמיק בתקשורת בלתי מפורמלית עם לקוחותם הפוטנציאליים דרך פידים חברתיים.

אסטרטגיות שיווק מקוונות טובות באופן כללי צריכות להיות מדויקות ולהשתמש בממונה של נתונים. הן צריכות לכלול בניית מותג, מדיניות שיווק, שיווק תוכן, שימוש במדיה החברתית ומעקב אחר תהליך העסקה. ניתן להשתמש בעזרת שיטות שונות בהתאם למטרות, משאבים וערוצים הזמינים. בעזרת פיתוח אסטרטגיות שיווק מקוונות מתקפות, חברות מכל הגדלים יכולות להגיע ללקוחות מכלל הספקטרום, לאורך כל קו העסקה, ולהגביר את תקשורת המוזרה שלהם.

ייעוץ עסקי

השאירו פרטים ונחזור אליכם
דילוג לתוכן