אסטרטגיית קידום עסקים בדיגיטל

המעבר לתקופה הדיגיטלית הכריח את העסקים לחשוב במושגים מחודשים ולהשקיע מחדש בקידום עסקים. מהטלוויזיה ועד לחדר החדשות, מהעיתונות ועד הרדיו, מהפרסום הממומן ועד השיווק האישי, כולם הולכים ומתבטלים או מותאמים לתקופה הדיגיטלית.

אסטרטגיית קידום עסקים בעולם הדיגיטלי מורכבת משני גורמים עיקריים: שיווק דיגיטלי ובניית מותג. השיווק הדיגיטלי בווירטואל לא שונה משיווק ברחבי העולם הפיזי. התהליך מתחיל עם חקר שוק, ממשיך לאסטרטגיה, יישום, מעקב ולמידה.

חקר שוק – קביעת אופן השיווק, ההיכרות עם מגזר הלקוחות הפוטנציאליים ומתחרים מקנה קיבונים מתמידים ללא תחליף בעת שילוב אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי.

אסטרטגיה – אסטרטגיה לשיווק דיגיטלי דוגלת בשילוב בין שיח דיגיטלי לממשק המשתמש. היא פועלת במקביל להעלאת תודעת המותג, מכירות מוצרים או שירותים והרחבת מאגר הלקוחות הפוטנציאלי.

יישום – בצעד זה מתממשת האסטרטגיה שנחקרה ונבנתה. מימוש השיווק הדיגיטלי דורש הבנה של הכלים והשיטות שבראש ובראשונה פרסום ממומן, שיווק ברשתות חברתיות או דרך אימייל.

מעקב והתאמה – אחרי שהשיווק הדיגיטלי מתחיל לעבוד, מתחילים להתקבל מדדים שהגורם השיווקי יכול להתאים אותם לטובת התהליך הבא.

אסטרטגיית קידום עסקים בעולם הדיגיטלי דורשת אשקול מספר רב של גורמים. מההבנה של פלטפורמות התקשורת החדשות דרך בניית מערך השימור והפיתוי של לקוחות ועד לבחירה בשיטות פרסום המקנות תמריץ ללקוח.

ייעוץ עסקי

השאירו פרטים ונחזור אליכם
דילוג לתוכן